20 Kasım 2011 Pazar

Kremalı Makarna



Krema yemeğe sihirli bir dokunuş gerçekten, müthiş bir lezzet katıyor. 



Malzemeler


1 paket makarna
1 tavuk göğsü (2 fileto)
350 gr. mantar (yaklaşık; ölçmedim, göz kararı aldım)
200 ml. krema
1 demet maydanoz
zeytinyağ
tuz, hardal, zerdeçal


Yapılışı


Makarna haşlanıp süzülür. Ben çelik tencerede kaynar suya atıp bir taşım kaynattıktan sonra tencerenin kapağını kapatıp 16 dakika altı kapalı olarak suyun sıcaklığına bırakıyorum ve pişmiş oluyor. Kaynar suya tuz atmayı da unutmuyorum tabi, onu sadece yazmayı unutuyorum :)


Ayrı bir yerde zeytinyağda önce kesilmiş tavuk etleri renkleri beyaz olana kadar çok az sotelenir, ardından dilimlenmiş mantarlar eklenir, arada bir karıştırılarak pişirilir. Suyunu çekince baharatlar ve krema eklenir,  kaynayınca ocak söndürülüp kıyılmış maydanozlar eklenir. Süzülmüş makarna ilave edilip karıştırılır ve servise hazırdır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder